График работы
Корзина
Пн-Пт 9:30-18:00 Цены актуальны!
Вам перезвонить?

Гарантийные обязательства

Правила надання гарантії та повернення товару

Завантаження акту рекламації

Гарантія надає Покупцеві право на безкоштовну заміну товару або повернення коштів сплачених за товар, який був визнаний таким що не відповідає технічним умовам виробника внаслідок виробничого браку (дефекту).

 

Гарантійний строк – строк, протягом якого виробник (продавець, виконавець або будь-яка третя особа) бере на себе зобов'язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв'язку з введенням її в обіг. Гарантійний строк обчислюється починаючи від дня передачі товару Покупцеві. (Закон України «Про захист прав споживачів»).

 

  1. Документи необхідні для розгляду рекламацій

    Для розгляду рекламацій у гарантійний період Покупець зобов’язаний надати Продавцеві наступні документи:

    • копію належно оформленого наряду-замовлення СТО на встановлення та зняття запчастини із зазначенням інформації про СТО (назва, адреса, телефон тощо), автомобіль (марка, модель, рік випуску, двигун, номер кузова, пробіг автомобіля);
    • копію накладної або чеку згідно яких рекламаційна запчастина була придбана у Продавця;
    • технічний висновок СТО де встановлювалася запчастина з повними даними про автомобіль (номер кузова, параметри двигуна, пробіг автомобіля на момент встановлення та на момент зняття запчастини), з описом дефекту запчастини та детальним описом стану всіх запчастин вузла автомобіля;
    • заповнений Покупцем акт рекламації (затверджений бланк - розміщений на сайті Продавця);
    • документ про оплату виконаних на СТО робіт;
    • висновок діагностичного обладнання про відповідну несправність, що відображає код помилки та її трактування (з відображенням результатів у вигляді роздрукованого звіту або фото звіту, або в електронному варіанті) - для елементів електрообладнання вартістю більше 300 грн.
    • фото-, відео- фіксація, яка може підтвердити дефект рекламаційного товару.
  2. Гарантійні зобов’язання Продавця

    2.1. За результатами розгляду рекламації Продавець зобов’язаний:

    • впродовж 14 днів з моменту надходження запчастини та всіх необхідних документів надати відповідь Покупцю. У випадку подальшої передачі Продавцем запчастини Виробнику, термін надання відповіді може бути продовжений на строк розгляду рекламації останнім;
    • у випадку задоволення рекламації – замінити запчастину на нову аналогічну запчастину того ж виробника (за умови наявності відповідної деталі на складах компанії), або іншого виробника з врахуванням їх різниці у вартості чи повернути Покупцю грошові кошти сплачені за товар. За наявності товару вимога покупця про його заміну підлягає негайному задоволенню, а в разі виникнення потреби в перевірці якості - протягом чотирнадцяти днів або за домовленістю сторін. У разі відсутності товару вимога покупця про його заміну підлягає задоволенню у двомісячний строк з моменту подання відповідної заяви.
    • у випадку не задоволення рекламації – повернути надану запчастину Покупцю. Якщо Покупець відмовиться отримувати надану запчастину, або в 14-ти денний термін з моменту отримання відповіді не забере запчастину у Продавця, останній не несе відповідальність за подальше її зберігання.
  3. Підстави для відмови у задоволенні рекламацій

    3.1. Продавець має право відмовити Покупцю в задоволенні рекламаційних вимог у наступних випадках:

    • неправильного підбору запчастини Покупцем (невідповідність запчастин до моделі автомобіля);
    • пошкоджені під час монтажу, або демонтажу;
    • з механічними пошкодженнями внаслідок аварії, недбалої експлуатації, або при спробі самостійного ремонту;
    • з ознаками перегріву внаслідок порушення правил експлуатації чи технології виконання робіт;
    • модифіковані при встановленні (змінення конструкції, геометрії, або властивостей матеріалу виробу, шліфування, підрізка, тощо);
    • з ознаками втручання внаслідок спроб самостійного відновлення, або ремонту гарантійного вузла ;
    • які вийшли з ладу внаслідок зношування;
    • у разі продовження експлуатації виробу після прояву наявності дефекту;
    • комплектність повернення яких не відповідає комплекту купівлі;
    • деталі які використовувались у важких умовах (спортивні змагання, тощо);
    • передбачених в п.5 цих Правил;
    • встановлені з порушенням технології виконання ремонтних робіт, в тому числі без заміни супутніх компонентів відповідного вузла, мастил, робочих рідин відповідної якості і специфікації (згідно технологічних вимог виробника), тощо;
    • що експлуатуються в поєднанні з компонентами, які не відповідають конструктивним вимогам виробника або мають незадовільний технічній стан.
    • деталі систем охолодження та кондиціювання під час монтажу яких використані матеріали ущільнення не передбачені технологічними вимогами виробника (герметик, силікон тощо);
    • компресори та радіатори кондиціонерів які були замінені без обов‘язкової промивки систем кондиціювання, заміни фільтра осушувача та інших супутніх компонентів згідно вимог виробника та якщо не було надано документів підтверджуючих проведення відповідних робіт (заказ-наряд, акт виконаних робіт, тощо);
    • за відсутності необхідних для розгляду рекламації належно оформлених документів;
    • розхідні запчастини (матеріали, рідини);
    • з ознаками недбалого зберігання (пошкодження вологою, корозія тощо).
    • якщо термін між встановленням деталі на автомобіль і часом купівлі у Продавця більше 12 місяців.
  4. Строк гарантії

    4.1. Загальний строк гарантії становить 3 місяці або 8 тис. км. пробігу автомобіля. На окремі групи товарів відповідно до цих Правил встановлюються окремі гарантійні строки.

    На деталі встановлені на автомобілях які використовуються як таксі (маршрутні таксі), на автомобілях вантажо-пасажирського перевезення – гарантійний строк не може перевищувати 1 місяць або 2 тис. км. пробігу.

  5. Умови та строк гарантії на окремі групи товарів.

    5.1. Деталі підвіски та рульового управління:

    Гарантійні зобов’язання не розповсюджуються:

    • при купівлі у Продавця однієї пружини або встановлення однієї пружини на одну вісь автомобіля.

    5.2. Амортизатори

    Гарантійні зобов’язання не розповсюджуються:

    • при купівлі у Продавця одного амортизатора або при встановленні одного амортизатора на одну вісь;
    • при встановлені без попередньої перевірки стану підвіски;
    • щодо демпферуючим властивостям амортизаторів, без результатів перевірки на «шок-тестері» (за винятком явної втрати працездатності).

    5.3. Свічки запалювання, накалювання:

    Гарантійні зобов’язання не розповсюджуються:

    • при встановлені без перевірки стану електричних мереж, реле-регулятора напруги, котушки та інших деталей системи запалювання автомобіля;
    • на свічки запалювання з ознаками нагару.

    5.4. Деталі зчеплення та маховики:

    Запчастини

    Строк гарантії

    При встановленні однієї деталі зчеплення (корзина, диск, вижимний підшипник, маховик)

    1 місяць або 2 тис. км. пробігу

    Гарантійні зобов’язання не розповсюджуються:

    • при встановлені без попередньої перевірки інших деталей зчеплення;
    • на деталі з ознаками перегріву, механічних ушкоджень;
    • без надання належної відео-фіксації рекламаційного випадку (відео-фіксація проводиться одночасно зі звуковим записом із заведеним двигуном автомобіля, з вижатим та невижатим щепленням).

    5.5. Система охолодження та кондиціювання:

    Гарантійні зобов’язання не розповсюджуються на:

    • термостати, водяні насоси, радіатори (встановлені без заміни антифризу)

    5.6. Фільтри масляні, паливні, повітряні:

    Строк гарантії

    На строк заміни, рекомендований виробником автомобіля

    5.7. Гальмівна система:

    Гарантійні зобов’язання не розповсюджуються:

    • на деталі встановлені без перевірки стану гальмівної системи (дисків, гідравліки, тощо);
    • на гальмівні колодки, які встановлені без заміни або проточки гальмівних дисків;
    • на компоненти гальмівної системи, що зазнали перегріву внаслідок порушення правил експлуатації, або несправності гальмівної системи;
    • на гальмівні диски та колодки з нерівномірним спрацюванням.

    5.8. Комплекти ременів ГРМ, Ролики:

    Запчастини

    Строк гарантії

    Комплекти ременів ГРМ та ро­лики

    На строк заміни, рекомендований виробником автомобіля, але не більше 12 місяців

    Комплекти ременів ГРМ + водяний насос

    Коплект ГРМ - на строк заміни, рекомендований виробником автомобіля, але не більше 12 місяців. Водяний насос з комплекту - на основі пункту 4.1 строк гарантії становить 3 місяці або 8 тис. км. пробігу автомобіля.

    Гарантійні зобов’язання не розповсюджуються:

    • на деталі встановлені без перевірки стану натяжних роликів, шківів та водяного насосу.

    5.9. Акумулятори:

    Виробник запчастини

    Строк гарантії

    Всі виробники

    не розповсюджується

    EXIDE

    24 місяців

    SOLGY

    12 місяців

    VARTA

    24 місяців

    5.10. Ресори:

    Гарантійні зобов’язання не розповсюджуються:

    • на деталі з ознаками перевантаження (зміни в геометрії ресори, деформація, руйнування);
    • встановлені без перевірки інших деталей (амортизаторів, відбійників, подушок ресор);
    • без надання відповідної відео-фіксації що підтверджує просідання ресори.

    5.11. Насос гідропідсилювача керма:

    Гарантійні зобов’язання не розповсюджуються:

    • при встановлені без обов‘язкової промивки систем та без заміни робочої рідини відповідної якості і специфікації (згідно технологічних вимог виробника).

    5.12. Деталі кузова:

    На деталі кузова – гарантія не розповсюджується.

    5.13. Паливна апаратура:

    Форсунки. Гарантія поширюється тільки на діагностику форсунок на стенді.

    Гарантійні зобов’язання не розповсюджуються:

    • На форсунки, які були встановлені на автомобіль.

    5.14. Демонтаж з/ч Renault:

    В разі придбання запчастин ОЕ Renault, їх монтаж може здійснюватися споживачем в будь-якому місці за його вибором. Але в разі виникнення рекламаційного випадку, демонтаж встановленої запчастини повинен проводитися виключно на офіційному сервісному центрі Renault з оформленням всіх необхідних документів та заключенням сервісного центру про причини виходу з ладу деталі.

  6. Повернення товару належної якості.

    6.1.Покупець має право на повернення товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.

    Повернення товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався, не встановлювався і якщо збережено його товарний вигляд, цілісність упаковки, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий Покупцеві разом з проданим товаром.

    Категорично забороняється відкривати герметично запаковані деталі (вкладиші, клапан редукційний паливної рейки, клапан регулювання тиску палива, розпилювачі, осушувачі кондиціонера, поршневі кільця, тощо).

    Претензії, щодо цілісності, комплектності, а також невідповідності отриманого товару до здійсненого замовлення, приймаються Продавцем не пізніше трьох робочих днів з моменту отримання цього товару Покупцем.